Translate

петак, 22. јун 2018.

Milioniti pregled.



Kada sam pre nekoliko godina počela da se bavim ovom tematikom nisam se ni nadala da ću nešto specijalno postići.Prvo je nastala grupa ,malo posle nje stranica a potom i blog.Iz dana u dan sve više vas je pratilo moj rad.Isprobavala sam razne recepte što iz kuvara što sa stranih sajtova,izmišljala svoje delikatese , kombinovala razne ukuse i sve to vama predstavljala.Svaki put sam se radovala ko malo dete kada neko pohvali nešto moje spremljeno a kada je isprobano i pri tom se dopalo skakala sam do neba.Do sada sam objavila 1204 proverena recepta a ubuduće će ih biti i više.Jako sam ponosna što sam došla do svog prvom "miliončeta"na blogu a prvenstveno što vas ima toliko i pratite moj rad.svaka vasa pohvala,sugestija ili šta god da mi napišete mi puno znači i daje motivaciju da za vas spremam još bolje i lepše.Hvala vam što me pratite i što ste uz mene sve ove godine koje mi puno znače na blogu.Živeli !!!!!!!!!!

Нема коментара:

Постави коментар