Translate

недеља, 25. јануар 2015.

Ružičasti slatki snovi

Nije sezona jagoda ali preko leta sam ih ostavljala da bi u zimu kada mi one na pamet padnu mogla da ih koristim.Leti se ovog kolača čak i ne setim jer ne znam šta bi pre od jagoda spremila.Tu su uvek neki pekmezi , slatka ili kompoti dva tri kolača , jedna torta i to je to njihova sezona je prošla i uvek malo recepata iskorišćenih.Pre neki dan sam listala moje kuvare u potrazi za brzim i jednostavnim voćnim kolačem i naišla na ovaj koji  je bio moj prvi slatkiš spreman kada sam se udala.Od tada je prošlo dosta vremena a kako mi je ostao u sećanju kao dobar dezert opet sam ga ponovila .





Sastojci :

1 l mleka
10 kašika šećera
4 kesice pudinga sa ukusom jagode
300 gr jagoda
300 gr mlevenog keksa 
250 gr margarina
150 gr šećera u prahu
200 gr šlaga
mleko ili voda za mućenje šlaga



Odvojiti malo mleka i sa njim rastvoriti puding od jagode a ostatak sipati u šerpu dodati šećer i staviti da se kuva.Kada mleko počne da ključa sipati rastvoreni puding i skuvati gust krem.Skloniti sa šporeta i ohladiti.Penasto umutiti margarin sa šećerom u prahu pa sjediniti sa ohlađenim pudingom i dobro promešati.Masu podeliti na dva jednaka dela pa u jednu dodati mleveni keks , promešati da se sve dobro sjedini i formirati na tacni koru .U drugi deo fila staviti seckane jagode , promešati i naneti preko kore.Šlag umutiti sa mlekom ili vodom i premazati preko drugog fila.



Нема коментара:

Постави коментар