Translate

уторак, 17. октобар 2017.

Razvijana slatka pita sa jabukama




Kada  pravim pite uvek su to sa sirom, spanaćem, blitvom ,raštanom ,bundevom ili mesom .Nikada sa jabukama jer mi ona ,čini mi se ,uvek ide sa gotovim korama.Pošto sam pravila pitu sa bundevom i prifalilo mi je fila ,ostatak testa ( od dve - tri jufke )filovala sam sa ovim filom ,ali sa smanjenim merama.Moram priznati da sam bila oduševljena njenim ukusom,te sam stoga sledeći dan pravila pitu sa pravim merama.I čini mi se da je ova verzija sa razvlačenim korama bolja od kupovnih .Kore su hrskave a fil slatko kiseli se tu odlično uklapa i svako ko se našao tog dana kod nas i probao je  nije znao za dosta.




 Sastojci:

Testo:

1 kg mekog brašna Čeković mlin
2 kašičice soli
voda za mešenje testa

Prskanje testa :

300 g masti

Nadev:

1 kg narendanih polukiselih jabuka
šećera po ukusu
100 g suvog grožđa
pola kesice cimeta


Priprema:

Zamesiti brašno sa solju i toplijom vodom da se dobije mekše testo. Odvojiti ga na 10  jufki.Svaku jufku malo rastanjiti i premazati otopljenom mašću. U dublju posudu sastaviti jabuke,šećer,cimet i suvo grožđe pa sve promešati da se svi sastojci lepo sjedine.Razvijati kore tako što se ivice vuku prema sebi kako bi se dobila velika tanka kora , svaku poprskati sa malo masti i posuti nadevom. Urolati koru staviti na sredinu pleha pa nastavljati dok se pleh ne popuni sa ostatkom isto pripremljenim korama. Poređane kore poprskati mašću i peći na 250 stepeni , pred kraj, poprskati sa malo vode, i vratiti na par minuta u vruću rernu.



Нема коментара:

Постави коментар