Translate

недеља, 14. јануар 2018.

Vafli sa prelivom od čokolade ,lešnika i oraha


 
Juče smo bili u TC Voždovac da vodimo dete u igraonicu i nešto kupujemo.Kako se dete posle skoro dva sata skakanja,jurcanja i igranja sa drugom decom umorilo i ogladnilo ,a do kuće nije mogla da sačeka da jede,suprug mi kaže :"Idi joj kupi vafle da joj samo malo zavaramo glad." Ja ko prava pristanem na to i otrčim do kioska na samom ulazu -izlazu da kupim.Naručim ja lepo tri vafla a ona počne da mi nabraja priloge za koje bi se ja odlučila da mi stavi.Pitam ja da li se plaćaju a ona meni da i to skuplje nego što su vafli + eksta cena ako hoću i lešnike,orahe,čoko mrvice ili bombonice.Ja je gledam i odustanem od preliva.Kažem samo vafli a ona ti se sva onako u neverici izbeči na mene i kaže :"Nećete ništa od priloga.Ne neću ".I tako ona počne da nešto mulja oko onog aparata sa smesom tečnom kao za palačinke.Vidim ja da tu nešto nije kako treba i odustanem od tri već naručim samo dva.Ispeče ona meni to posle jedno dvadeset minuta ,ja uzmem poruđbinu i upadnem u kola.Kada sam dala detetu da jede jedna je bila onako pečena a druga živ živcita a debljina palačinke malo deblje od standardne.Sva se narogušim i počnem da se nerviram što sam uopšte i poslušala supruga da ih kupim.Pošto sam bila revoltirana i nije mi bilo teško ja napravim iste te vafle,ali po mom receptu,nafilujem ih sa čokoladama crnom i belom, lešnicima,orasima i rendanom čokoladom i kažem suprugu:"E to su vafli a ne neke splačine iz kioska."Došlo mi je da odem do TC i da poturim dotičnoj moje pa da vidi i da je bude sramota šta prodaje.Naravno nisam ni ja neki pobornik da sve što valja dolazi iz moje kuhinje ,volim i ja da pojeden neku brzu hranu ali ako to kupim nadam se da ću dobiti iole pristojnu a ne živu hranu.




Sastojci :

4 jaja
1 kafena šoljica mleka
1 kafena šoljica ulja
15 kašika šećera
30 kašika brašna Čeković mlin
sok od 2 naceđene mandarine
1 kesica praška za pecivo
1 vanilin šećer

Penasto umutiti jaja sa šećerom i vanilin šećerom pa postepeno dodavati ulje,sok od mandarine,mleko,pecivo i brašno.Sve dobro sjediniti i peći vafle u aparatu za njih.






Нема коментара:

Постави коментар