Translate

петак, 9. фебруар 2018.

Pogače kao ispod sača

 Kada sam videla ovaj recept za ove hlebčiće stavila sam ih sa strane u mojoj memoriji i čekela pravo vreme da ih napravim.Danas je dan oblačan ,hladan ,tmuran i pogodan da se prsti poigraju sa brašnom.Recept sam ja preuzela od moje fb prijateljice Tanje a ona od naše zajedničke Lane ,a od koga je ona preuzela ovu lepotu to nije ni važno.Važno je da je kuća lepo zamirisala na dom.







 Sastojci:

400 g belog brašna Čeković mlin,
100 g ražanog brašna Čeković mlin,
25 g svežeg kvasca,
 1 kašičica soli,
1 kašika ulja,
oko 2,5 dl mlake vode

Razmutiti kvasac u pola šolje tople vode sa jednom kašičicom šećera i brašna. Ostaviti na toplom da dok ne ispuni šolju.
Posebno izmešati brašna, pripremljeni kvasac, so i ulje, pa sa mlakom vodom zamesiti srednje mekano testo. Testo pokriti i ostaviti da odmara na toplom dok se ne udvostruči , oko 1 h.Testo podeliti  na 6 delova i oblikovati jufkice. Ostaviti da odmara još 10-tak minuta.
Svaku jufkicu rastanjiti oklagijom u krug i poređati na pleh . Neka odmaraju još 5 minuta, a zatim ih staviti u prethodno zagrejanu rernu i peći na 220 C . Kad su hlepčići ispečeni, pokriti ih još malo krpom da odstoje .





2 коментара:

  1. divno izgledaju...neki dan sam se setila kako bi nam tata subotom ujutro donosio takve lepinje. mazali bismo ih mašću i doručkovali. Sad bih baš i mogla i sama da ih napravim...

    ОдговориИзбриши
  2. Ma fenomenalne a nisu komplikovane za rad.Moje dete je jos vruce uzelo i celu smazalo,morala sam brzinski da slikam da ne bi ostala bez jos neke.

    ОдговориИзбриши