Translate

недеља, 9. фебруар 2014.

Vatrene kocke

Ja nisam napisala ovu priču niti se  zna ko je , ali meni je ona prirasla za srce i pokazuje koliko je Ljubav velika i moćna stvar u našim životima.Za predstojeći Dan zaljubljenih pročitajte ovu priču i sladite se uz ljubavne kolače sa voljenom osobom.


Nekada davno postojalo je ostrvo na kome su živeli: Sreća, Tuga, Taština,
Bogatstvo, Znanje i Ljubav.
Jednoga dana je objavljeno da će ostrvo potonuti,
tako da su svi, koji su imali, pripremili svoje čamce i otišli.
Ljubav je jedina ostala.
Želela je da bude tu do poslednjeg trenutka.
Kada je ostrvo skoro potpuno potonulo, Ljubav je odlučila da potraži pomoć.

Bogatstvo je upravo prolazilo pokraj ostrva u velikom čamcu.
Ljubav je rekla: “Bogatstvo, možeš li me povesti sa sobom?”
Bogatstvo je odgovorilo: “Ne, ne mogu. Imam mnogo zlata i srebra u čamcu
i nema mesta za tebe.”

Tada je Ljubav odlučila da potraži pomoć od Taštine koje je tu prolazila u prelepom čamcu.
“Taštino, pomozi mi!”
“Ne mogu ti pomoći Ljubavi. Pa ti si sva mokra i možeš uništiti moj čamac.”

Posle Taštine naišla je Tuga, pa je Ljubav i od nje zatražila pomoć.
“Tugo, molim te, pusti me da idem sa tobom!”
“O, ja sam tako tužna i treba mi samoća. Ne, ne mogu te povesti sa sobom.”

A onda je Sreća prošla pored Ljubavi, ali je bila toliko srećna da nije ni primetila
da je ostrvo skoro sasvim potonulo i da Ljubav traži pomoć. A Ljubav ju je zvala i zvala!

Odjednom, začuo se glas: “Ljubavi, dođi, ja ću te povesti!”
Ljubav je bila toliko zahvalna i srećna da se nije setila da upita stranca kako mu je ime.
A stranac je, čim je Ljubav iskrcao na obalu, otišao svojim putem.

Tada je Ljubav upitala Znanje ko je bio ovaj stranac.
Znanje je odgovorilo: “Bilo je to Vreme!”
“Vreme?!”, začudila se Ljubav, “ali zašto mi je baš Vreme pomoglo?”
Znanje se nasmejalo i sa dubokom mudrošću odgovorilo:
“Zato, jer je jedino Vreme sposobno da shvati koliko je Ljubav velika!”


Sastojci za koru :

6 jaja
6 kašika šećera
3 kašike brašna
3 kašike mlevenih oraha
1 kesica praška za pecivo

Fil :

1 l mleka
100 gr pudinga od vanile
2 kesice vanilin šećera
250 gr margarina
13 kašika šećera
100 gr čokolade
100 gr šlaga
200 - 250 gr plazma keksa
250 gr petit keksa
2 - 3 dl mleka za umakanje keksa

Dekoracija :

200 gr šlaga

Crveni kristali :

0,5 l vode
6 kašika šećera
2 kesice crvenog preliva za torte

Odvojiti belanca od žumanca pa umutiti sa šećerom čvrst sneg.Žumanca umutiti sa praškom za pecivo pa dodati brašno , orahe i umućena belanca.Sve dobro sjediniti i preručiti u pleh obložen papirom i peći u zagrejanoj rerni na 200 stepeni.
Pečenu koru ohladiti.

 Rastvoriti sa malo mleka puding a ostatak sipati u šerpu i dodati šećer i vanilin šećer i kuvati.Kada mleko počne da ključa dodati rastvoreni puding i skuvati gust krem.Skloniti sa šporeta i ohladiti.Margarin penasto umutiti i sjediniti sa pudingom pa podeliti fil na dva dela i u jedan umešati otopljenu čokoladu.Šlag umutiti sa mlekom ili vodom.
Koru poprskati sa malo mleka pa naneti svetli fil i poređati plazmu koja je bila umakana u vruće mleko kako bi omekšala.Preko plazme naneti šlag .Keks petit umakati u vruće mleko i ređati preko šlaga.Potom naneti tamni fil i ukrasiti celu tortu šlagom.
Sastaviti preliv za torte , šećer i vodu pa kuvati dok masa ne počne da želira , skloniti sa šporeta i preručiti u veliki četvrtasti pleh i ostaviti sa se stegne.Kada se preliv stegao nožem seći male kockice i naneti na šlag.


Нема коментара:

Постави коментар