Translate

понедељак, 28. октобар 2013.

Cimet pita sa keksom i čokoladom




Kada sam prvi put dobila recept za kolače koji se prave na prevrnutom plehu, uplašila sam se da se testo ne razlije pa onda da se ne zalepi za pleh i svašta još po nešto.Naravno tada nisam znala da to tako ne ide i da je testo postojano.E , a ona sam se odvažila i rešila da napravim moje prve korice .Umesila sam i ispekla testo kao po receptu, ali iz neznanja da korice kada se ohlade budu tvrde kao karton, ja sam ih bacila misleći da sam ko zna gde pogrešila. Prošlo je neko vreme i tek onda sam opet probala i opet su mi korice bile tvrde kada se ohlade , ali rešila sam da ih nafilujem takve kakve jesu i da vidim šta će da se desi.Na moje veliko oduševljenje korice su posle dan , dva omekšale i kolač je konačno uspeo.Sada rado spremam ovakve kolače sa dosta tankih korica , kao i ja tako i moji ukućani ih volimo.









Sastojci :
Kore :

300 gr brašna
150 gr šećera u prahu
1 mala kafena šoljica ulja
1 kesica praška za pecivo
1 mala kašika cimeta
kisela voda po potrebi

Fil :

300 gr šećera
1,5 šolja od kafe voda
150 gr mlevenog keksa
50 gr čokolade
U dublju posudu sastaviti brašno , šećer u prahu , cimet , prašak za pecivo ,ulje i polako mesiti testo uz dodavanje kisele vode , koliko da se dobije homogena masa.Testo podeliti na tri jednaka dela.Svaku loptu rastanjiti oklagijom što tanje na papiru za pečenje , opkrojiti da se dobije ravan pravougaonik,pa papir sa testom staviti u pleh .Testo viljuškom izbockati i staviti u zagrejanu rernu na 200 stepeni.Peći dok korice ne dobiju malo tamniju boju.Ispeći još dve kore a  isečene krajeve testa sjediniti, umesiti i napraviti još jednu četvrtu koru.
U šerpu staviti šećer i vodu i špinovati  .Skloniti sa šporeta , dodati keks i fil podeliti na dva dela.U jedan deo dodati čokoladu i mešati da se istopi i sjedini sa filom.
Filovati korice svetli fil - tamni fil - svetli fil - tamni fil i posuti šećerom u prahu.
Ova pita treba da odstoji dan dva kako bi joj korice bile meke.




Нема коментара:

Постави коментар