Translate

среда, 5. март 2014.

Govedina sa bananama

Nisam baš neki veliki ljubitelj slatko-slanog ali ovu kombinaciju sam morala da probam jer mi se učinila primamljiva na prvo čitanje.Banana se toliko i ne oseća, koliko sam ja mislila da hoće ,a jelo je dobilo specifičan ukus koji mi se sviđa.
Sastojci :

4 goveđe šnicle
1 glavica crnog luka
1 šargarepa
1 banana
2 kašike senfa
1 dl paradajz soka
1 dl crnog vina
vegeta
biber
lovor
peršun
djumbir
ulje
pavlaka


Sitno iseckati crni luk i šargarepu pa dinstati na ulju.Meso iseckati na kockice , dodati vegetu i senf , sve dobro promešati  sjediniti sa crnim lukom i pržiti.Na polovini prženja dodati seckanu bananu , paradajz sok , biber i lovor,djumbir  i krčkati dok sva tečnost ne ispari pa dodati vino.Meso dinstati dok ne omekša i sva tečnost delimično ne ispari.
Gotovo meso servirati na tanjir iposuti peršunom i pavlakom.

Ovomesečna tema za igricu  Ajme koliko nas je ,je đumbir a domaćica Dubravka sa bloga Dzoli volinet.kuvar


Нема коментара:

Постави коментар