Translate

петак, 17. јануар 2014.

Pesak torta-Hello kitty

Pre neki dan imala sam posetu od jedne moje male gošće kojoj je bila potrebna rođendanska torta.Kada sam je upitala šta hoće da joj napravim prvo je rekla da to mora biti  bubamara e onda je doooooooobro razmislila i rekla da pored nje želi i hello kitty , pepu prase , pepeljugu , pink pantera , sunđer boba , snežanu i ceo dizni svet.I to bi se oteglo tako u nedogled da mi njena majka nije pritekla u pomoć i rekla da može samo jedan lik.Posle dugog vaganja opredelila se za macu.I tako na meni je bilo da joj ispunim želju i napravim torticu sa kojom će ona proslaviti svoj 4 - ti rođendan , a na njoj je bilo da se  lepo provede  i druži sa svojim drugarima.
Sastojci :

2 l mleka
400 gr šećera
7 kesica pudinga sa ukusom vanile
250 gr margarina
250 gr šećera u prahu
250 gr kokosa
300 gr mlevene plazme
300 gr espandiranog čokoladnog pirinča 

Ukrašavanje :

fondan ili šlag




Puding rastvoriti sa malo mleka a u ostatak sipati šećer i staviti da se kuva.Kada mleko počne da ključa umešati rastvoreni puding i skuvati gust krem.Skloniti sa šporeta i ohladiti.Penasto umutiti margarin i šećer u prahu pa sjediniti sa pudingom.Masu podeliti na tri jednaka dela pa u jedan staviti kokos u drugi keks a u treći čokoladni pirinač.U okrugli pleh ređati prvo deo sa kokosom pa onda keksom i na kraju sa čokoladnim  pirinče.


Tortu staviti u frižider da se stegne pa je potom ukrasiti po želji fondanom ili šlagom.


Нема коментара:

Постави коментар