Translate

недеља, 29. март 2015.

Mašnice sa sirom

Dosta dugo moje ruke nisu imale dodira sa testom.Ukućani su počeli i da me opominju. Pa kako sam želela da im udovoljim napravila sam im ove divne mašnice koje su se svojim mirisom sveže pečenog peciva raširile kroz celu kuću.Stomaci siti , ja zadovoljna a od mašnica nije ostalo ništa sem slike.

Sastojci:

500 gr brašna   
250 ml mleka 
20 gr svežeg kvasca
1 mala kašika šećera
1 mala kašika soli
100 gr kisele pavlake
200 gr sitnog sira
100 gr maslaca

Premazivanje :

1 jaje
50 gr susama

Otopiti kvasac sa malo mleka.U dublju posudu sjediniti brašno, šećer , so, sitan sir, otopljeni maslac ,kiselu pavlaku ,dodati kvasac i sve zamesiti sa ostatkom mlakog mleka.Testo pokriti krpom i ostaviti na toplom da naraste.Naraslo testo preručiti na radnu površinu i pomoću oklagije rastanjiti na debljinu prsta.Potom seći pravougaonike ili kocke pa svaki prorezati kroz sredinu .Krajeve pravougaonika provući odozdo ka prorezu , kako bi se testo uvilo , pa ako ima potrebe ( zavisno od veličine isečenog pravougaonika ) postupak provlačenja ponoviti još jednom.Gotove mašnice ređati u pleh obložen papirom za pečenje , pa svaku premazati umućenim jajetom i posuti susamom.Rernu zagrejati na 220 stepeni i peći mašnice dok ne porumene.


2 коментара: